Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Готуємось до уроку | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 24.11.2017, 04:39
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 185
Новини ЧОІППО
Статистика
Форма входу

Перевірка зошитів


Систематичний контроль за якістю виконання письмових робіт — важливий стимул розвитку грамотності і писемного мовлення учнів. Усі записи в учнівських зошитах (виправлення помилок, підкреслення, зразки письма, оцінка) треба робити чітко, й охайно червоним чорнилом або пастою. Пропуски помилок, неохайне виправлення, недбало написані зразки букв, цифр, слів перешкоджають розвитку грамотності учнів.

У 2-4-х класах кожна учнівська робота з української (російської) та іноземної мов, математики перевіряється й оцінюється.

Щомісяця оцінка за ведення зошита виставляється в окрему графу класного журналу 

Усі письмові контрольні роботи: диктанти, перекази, твори, а також, самостійні, творчі роботи, - слід перевіряти до наступного уроку. Оцінки вчитель зобов’язаний поставити в зошити, щоденники (в  2—4  -х класах) та в класний журнал.

Перевірку слід завершити роботою над помилками (колективною чи самостійною).

Письмова робота над помилками, зробленими в контрольних роботах, проводиться в зошитах для контрольних робіт після їх перевірки, а продовжується закріпленням орфограм на наступних уроках у робочих зошитах.

Кожний вид помилок як з мови, так із математики, вимагає від учителя певного прийому виправлення.

Каліграфічно неправильно написану букву або цифру вчитель підкреслює і на полях або в окремому рядку наводить зразок правильного її написання.

Для шестирічних і семирічних першокласників під час формування графічних навичок варто не тільки підкреслювати неправильну форму букв, а й обов’язково підправляти їх, показуючи цим, де саме дитина припускається помилки, неправильність нахилу показувати похилою, лінією поряд з буквою, яку написала дитина неправильно.

На полях учитель позначає помилку відповідним умовним значкам: (/) — орфографічна, (Г) — граматична, (V) — пунктуаційна, (М) — мовна. Стилістичні і лексичні помилка підкреслюються в тексті хвилястою лінією. Учнів слід привчати до розуміння позначення (без уживання термінів), зроблених учителем у зошитах.

До виправлення помилок у письмових роботах учнів учитель має підходити диференційовано: у зошитах сильніших учнів ставити помітку на полі в рядку, в якому допущена помилка; середніх — можна підкреслити слово з помилкою, а саме виправлення пропонується зробити дітям самостійно.

Виправляти повністю записи необхідно в зошитах, слабких учнів. Такий підхід до перевірки учнівських зошитів потребує повторного їх перегляду.

Помічену в обчисленнях (математика) помилку вчитель тільки підкреслює, а учень повинен правильно обчислити й виправити її. У зошитах дітей, які самостійно не можуть виправити неправильний результат обчислення, учитель може закреслити і зверху написати правильний. Виправляти цифри по написаному не дозволяється

Якщо школяр помилився в обчисленнях над час розв'язування складної задачі в першій дії, необхідно запропонувати, щоб правильно розв'язав усю задачу і заново переписав її.

Якщо задача розв’язана правильно, але не чітко (невдало сформульовано одне-два запитання чи пояснення), варто підкреслити цей текст і запропонувати учневі правильно його сформулювати і записати.

Ведення щоденників рекомендується розпочинати в 2-му  класі  


http://lenasite.ucoz.ua/load/uchitelska/klasnij_kerivnik/perevirka_zoshitiv/3-1-0-54



Індивідуально - психологічні особливості дітей, які слід враховувати вчителю початкових класів.


Гіперактивна дитина (дефіцит уваги, рухове розгальмування, імпульсивність).

Причини: генетичні фактори,пологові травми,інфекційні захворювання дитини в перші місяці життя.

Прояв дефіциту уваги:

1 Непослідовна.

2 Не слухає, коли до неї звертаються.

3 З великим бажанням береться за завдання, але так і не закінчує його.

4 Не може бути організованим.

5 Часто губить речі,часто буває забудькуватою.

6 Уникає нудних завдань і завдань, які потребують розумових зусиль.

Прояв розгальмування:

1.Постійно крутиться.

2.Виявляє ознаки занепокоєння (тарабанить пальцями , совається на сидінні,бігає,кудись залазить).

3.Спить набагато менше, ніж інші діти.

4.Дуже балакуча.

Прояв імпульсивності:

1.Починає відповідати, не дослухавши запитання.

2.Не здатна дочекатися своєї черги.

3.Не може чекати винагороди.

4.Поведінка слабо керована.

5.Показує різні результати виконання завдань.

Рекомендації:

1.Зменшити робоче навантаження дитини.

2.Бути емоційним педагогом.

3.Знизити вимоги до акуратності на початку роботи, щоб сформувати почуття успішності.

4.Посадити з спокійною і дисциплінованою дитиною.

5.Використовувати тактильний контакт( дотик, прогладжування).

6.Домовлятися про певні дії заздалегідь.

7.Давати короткі і чіткі інструкції.

8.Використовувати гнучку систему заохочення і покарання. Заохочувати одразу ж, не відкладаючи на майбутнє.

9.Завжди залишатися спокійним. Дитині необхідна допомога психолога.


Прояв агресії:

1.Часто втрачає контроль над собою.

2. Часто сперечається, свариться з дорослими.

3. Навмисно дратує людей.

4.Часто звинувачує інших у своїх помилках.

5.Часто сердиться і є мстивою.

Рекомендації:

1.Демонструвати модель неагресивної поведінки.

2.Бути уважним до потреб дитини.

3.Карати за конкретні вчинки.

4.Покарання не повинні принижувати.

5.Навчати прийнятних способів вираження гніву і відпрацьовувати навички реагування в конфліктних ситуаціях. Дитині необхідна допомога психолога.

Тривожна дитина (якщо стан тривоги повторюється часто і у різних ситуаціях:під час відповіді біля дошки, спілкування з незнайомими дорослими.)

Причини: порушення взаємин між батьками і дітьми, авторитарний стиль роботи вчителя, перевантаження організму навчанням, завищенні вимоги до дитини,розлучення батьків, висока тривожність вчителя чи батьків,невроз у дитини.

Прояв тривожності:

1. Швидко втомлюється, важко зосереджується.

2. Бентежиться частіше за інших, червоніє в незнайомій ситуації.

3. Під час виконання завдань дуже напружена.

4. Руки в неї зазвичай холодні і вологі.

5. Сильно упріває, коли хвилюється. Має поганий апетит.

6. Полохлива, невпевнена,боїться труднощів.

7. Часто не може стримати сліз.

Рекомендації:

1.Уникати змагань і не порівнювати дитину з оточенням.

2.Частіше використовувати тілесний контакт.

3.Частіше хвалити,але так, щоб вона знала за що.

4.Звертатись до дитини на ім’я, робити якнайменше зауважень.

5.Використовуйте покарання лише в крайніх випадках, не принижуйте дитину караючи її. Дитині необхідна допомога психолога.

Аутична дитина ( аутизм — крайня форма порушення контактів, відхід від реальності у світ власних переживань).

Причини: порушення внутрішньоутробного розвитку,хвороби раннього дитинства, мозкові дисфункції, порушення біохімічного обміну.

Прояв аутизму:

1.Уникає спілкування, віддаючи перевагу індивідуальній грі на самоті.

2. Любить дотримуватися ритуалів.

3.Говорить про себе в 2-й чи в 3-й особі.

4. Ухиляється від прямих відповідей, ні до кого не звертається з прямими запитаннями.

5. У спілкуванні не використовує міміку та жести.

6.Пізніше за інших дітей вчиться вдягатися, роздягатися.

Рекомендації:

1.Приймати дитину такою як вона є.

2.Дотримуватись певного режиму і ритму життя.

3.Дотримуватись щоденних ритуалів.

4.Навчитись вловлювати найменші вербальні й невербальні сигнали дитини.

5.Забезпечити комфортну атмосферу і якнайчастіше розмовляти з дитиною.

6.Терпляче пояснювати, що від неї вимагається, використовуючи чітку наочну інформацію.

7.Уникати перевтоми. Дитині необхідна допомога психолога.

Левченко Тетяна Георгіївна вчитель початкових класів зош. №25 ім. І. Огієнка м. Хмельницького


Наш час
Ми у світі
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Педпреса
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz