Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
 
Вівторок, 23.10.2018, 00:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 191
Новини ЧОІППО
Категорії розділу
Мої статті [28]
Статистика
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

Районна науково-практична конференція
Одне з пріоритетних завдань сучасної школи –формування ключових компетентностей учнів, адже саме від цього залежить наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, умітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність та робити правильні висновки в умовах прискорення темпів розвитку сучасного життя. Саме цьому й була присвячена науково-практична конференція «Уміння вчитися – ключова компетентність учня», організована районним методичним кабінетом, яка відбулася в актовій залі Прилуцької районної державної адміністрації. На ній були присутні керівники шкіл району, учителі, члени районної методичної ради. Захід почався відеосюжетом, де маленькі особистості щиро висловлювали свої думки з приводу свого майбутнього, який шкільний багаж вони візьмуть у своє доросле життя. Вступним словом конференцію розпочала Тарасенко А. В., завідувач Прилуцьким РМК. Вона звернула увагу вчителів на актуальність проблеми компетентності учнів молодших класів. Відмітила, що сучасне суспільство потребує компетентних людей – таких, які були б здатні застосовувати свої знання в умовах, які змінюються, і чия основна компетенція полягала б в умінні включатися в постійне самонавчання протягом усього свого життя. Наукову частину відкрила вчитель початкових класів Дідівської ЗОШ Назарова О. І. з доповіддю «Розвиток ключових компетентностей та компетенцій учнів молодшого шкільного віку», в якій розкрила поняття компетентності й компетенції, зазначила, що їхнє широке застосування цілком виправдано, особливо в зв'язку з необхідністю модернізації сучасної освіти. Адже в процесі реалізації компетентнісного підходу навчально-пізнавальна діяльність має бути спрямована на формування в учнів здатності до поєднання взаємовідповідних пізнавальних ставлень та навичок, цінностей, емоцій, поведінкових компонентів, знань і вмінь, всього того, що можна мобілізувати для активної дії. Наступною слово взяла кандидат педагогічних наук, викладач Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Я. Франка – Грона Н. В. Тема її виступу – «Методичний супровід формування ключових компетентностей учнів молодшого шкільного віку». Вона відзначила, що нові державні освітні стандарти позначають «уміння вчитися» такими поняттями, як «метапредметні компетенції», «крос-предметні зв’язки», «нові освітні технології». Наталія Вікторівна запропонувала вчителям заохочувати дітей до пошуково-дослідної роботи, порекомендувала використовувати у своїй практиці мнемонічні правила, кейс-метод, тематичні портфоліо, зокрема, представила тематичне портфоліо «Текстова майстерність майбутнього вчителя початкових класів». Практичну частину розпочала Горбель С. І., учитель початкових класів Сухополов’янської ЗОШ, і підняла проблему «Розвиток вміння організовувати та контролювати свою навчальну діяльність», де навела приклади вправ для організації такої роботи з дітьми. Потім з доповіддю «Розвиток вміння виконувати розумові операції та практичні дії» виступила Деркач В. С., учитель Малодівицької ЗОШ. Вона поділилася досвідом щодо розвитку логіки в учнів молодшого шкільного віку. Конференцію продовжила Купрій О. В., учитель Знам’янської ЗОШ, з темою «Вироблення в учнів умінь володіти навичками самоконтролю та самооцінки». Вона розповіла своїм колегам про те, що дітям обов’язково потрібно самореалізовуватися та розкривати свої таланти. Наступною слово взяла Брацюн А. І., учитель Дубовогаївської ЗОШ, з доповіддю «Формування прагнення та бажання здобувати нові знання», у якій проілюструвала методи збереження інтересу до навчання. Практичну частину продовжила Арестова А. М., учитель Ладанської гімназії, з актуальною проблемою «Формування навичок самостійності в роботі учнів початкових класів як складник ключової компетентності «Уміння вчитися»». Вона поділилася своїм двадцятивосьмирічним досвідом щодо самостійного опрацювання та засвоєння матеріалів учнями за допомогою спеціальних вправ. Наступною порушила проблему «Формування мовленнєвих компетенцій учнів молодшого шкільного віку» Логвінова О. В., учитель англійської мови Дідівської ЗОШ, і зазначила актуальність та значення іноземної мови в житті школяра. Останньою виступила директор Дубовогаївської ЗОШ Кравченко Н. В. з темою «Компетентний вчитель – компетентний учень (компетентності сучасного вчителя)». Вона розповіла про свій педагогічний колектив, поділилася досвідом й акцентувала увагу присутніх на тому, що кожен учитель повинен самовдосконалюватися якнайповніше та найдоступніше доносити інформацію до дітей. На закінчення був продемонстрований відеоролик, у якому учні початкових класів обґрунтовували думку «Я прийшов до школи, щоб…», бо питання «Що є істина школи?" у центрі педагогічної дискусії перебуває постійно. Усі виступаючі були нагороджені подяками за участь у роботі конференції. Із заключним словом до своїх колег звернулася Тарасенко А. В., у якому підкреслила, що учні – це люди майбутнього, від яких залежить розвиток нашої країни. «Свідомість школярів повинна будуватися на таких принципах, – зазначила завідувач Прилуцьким РМК, – учитися, щоб знати, діяти, бути разом, жити». Звичайно, які б компетенції чи компетентності ми не формували, слід пам’ятати педагогам, що «головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте»
Категорія: Мої статті | Додав: Oksana (09.03.2016)
Переглядів: 214 | Теги: Районна науково-практична конференц | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Наш час
Ми у світі
Пошук
Педпреса
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018Створити безкоштовний сайт на uCoz