Багатьом батькам не
подобається ця порада, адже для цього доведеться витратити багато свого часу,
сил і навіть нервів. Головне не забувати, що допомога не повинна
перетворюватися на надмірну опіку. Якщо ви будете вирішувати задачки замість
дитини, збирати їй ранець до школи, то вже напевне не привчите її до
відповідальності та організованості. Важливо завжди пам'ятати найголовніше: в
школі дають знання, а не оцінки. І якщо будуть знання, то хорошими оцінками
дитина Вас теж буде тішити.
Сьогодні ми зібралися познайомитися один з одним і
показати, чого ми вже навчились.Кожна сім’я – це неповторне джерело мудрості.
Важко передати словами те, щось особливо світле, коли ми згадуємо теплоту
рідного сімейного гнізда. Теплоту 26 сімей я б хотіла об’єднати в одну шкільну
родину на довгі роки шкільного життя.
Ми живемо в час небувалого
злету інформаційних технологій. Ми отримуємо інформацію завжди, коли читаємо
книжки, слухаємо радіо, дивимось телевізор, спілкуємося між собою. Завдяки
технічному прогресу виникли нові засоби комунікації, тобто засоби спілкування,
а разом з ними – і нові цінності. Першим проривом у цьому напрямку стала книга,
пізніше – періодичні друковані видання, потім – телеграф, радіо, телебачення і,
нарешті, Інтернет. Сьогодні світ заполонили комп’ютери. Даний матеріал містить
цікаву інформацію про комп’ютер, його позитивний та негативний вплив на людину
і дитину, зокрема.
Головний екзаменатор наших учнів – життя.
Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними
оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть
аналізувати і контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи.
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації,
інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому
перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання спрямоване на забезпечення
формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов
для всебічно обдарованої молоді
У регіонах продовжується боротьба з учителями, які у своїй
роботі використовують навчальну літературу, що не отримала схвалення
Міністерства освіти. Директор Департаменту освіти Харківської міської ради Ольга Деменко
заявила, що у школах може використовуватися тільки література з грифом
Міністерства освіти України. Про це повідомлили у Харківській міській раді