Суспільна потреба спонукає сучасну школу й, насамперед, початкову ланку освіти, до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення і впровадження передового педагогічного досвіду.
Педагогічна технологія – це система педагогічних засобів, форм і методів, їх етапність, спрямованість на вирішення конкретних навчально-виховних завдань, об’єднаних метою і визнаних освітньою громадськістю країни.
Суттєвими
ознаками технології є:
-технології розробляють на
основі педагогічної ідеї,
в основі яких – цільові установки
автора чи колективу,
орієнтовані на конкретний
очікуваний результат;
-функціонування технології передбачає діяльність учителя й учнів;
-частиною технологій
є діагностування та
моніторинг результатів діяльності;
Упровадження інноваційних
технологій потребує від учителя:
-вивчення спеціальної літератури;
-аналіз педагогічного досвіду вчителів-новаторів;
-розроблення плану впровадження технології.