Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Форми роботи з обдарованими дітьми | Реєстрація | Вхід
 
Середа, 25.06.2025, 19:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 214
Новини ЧОІППО
Останній день навчання за підсумками обласного освітнього проєкту «Healthy food: здоровим бути здорово!»
20 червня 2025 року понад 70 педагогів (директори/консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, фахівці місцевих органів управління освітою, координатори мініпроєктів/активностей, проведених в межах обласного медіафестивалю)…
Щодо протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет
Громадська організація «Dignity Online» пропонує проведенню занять на тему протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет на базі молодіжних просторів та молодіжних центрів. З початку…
Підсумки обласного медіафестивалю  «Healthy food: здоровим бути здорово!»
З привітань, алгоритму дій у разі оголошення повітряної тривоги, а також зі слів «Здоровим бути здорово!» 16 червня 2025 року розпочався воркшоп, який об’єднав не…
Реалізація проєкту «SWITLO»  (Skills and Well-being In Teacher Learning Opportunities) в Чернігівській області 
Протягом травня 2025 року було проведено 10 та 11 засідання груп професійної майстерності вчителів англійської мови в межах реалізації проєкту Британської Ради в Україні «SWITLO».…
Практичні кроки до здорового харчування
13 червня 2025 року воркшоп під такою назвою об’єднав 32-х педагогів – учасників обласного медіафестивалю «Healthy food: здоровим бути здорово!», який проводився в межах обласного…
Відбулися очні тренінги в межах всеукраїнського проєкту з впровадження платформи «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО)
Хто сказав, що літо – це тільки відпочинок? Для вчителів Чернігівщини червень розпочався з нових можливостей, корисних знайомств і справжнього апгрейду в професійному розвитку. 02…
Навчання з формування навичок надання першої психологічної допомоги для педагогічних працівників
Від 02 до 06 червня 2025 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського було проведено навчання в очному форматі для педагогічних…
Про онлайн-форум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Психологічна стійкість та розвиток дітей дошкільного віку в умовах сучасних викликів»
03 червня 2025 року громадською організацією «Академія освітніх ініціатив» організовано Всеукраїнський онлайн-форум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Психологічна стійкість та розвиток дітей дошкільного віку…
Шкільна бібліотека і сучасність: пошук формули успіху 
Під такою назвою 04 червня 2025 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені  К.Д. Ушинського відбувся обласний вебінар для фахівців місцевих органів…
Творча лабораторія літературно-мистецької вітальні «Слово»
03 червня 2025 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського відповідно до плану роботи кафедри філологічних дисциплін та методики їх…
Статистика
Форма входу

Форми  і методи  роботи  з  обдарованими  дітьми

 

Найважливішою проблемою нашого суспільства є збереження і розвиток обдарованості. Перед учителями початкових класів постає основне завдання: сприяти розвитку кожної дитини. Тому важливо встановити рівень здібностей та їх різноманітність але не менш важливо вміти правильно здійснювати їхній розвиток.

 В обдарованих дітей чітко виявляється потреба в дослідницькій і пошуковій активності — це одна з умов, що дозволяє учневі зану­ритися в творчий процес навчання і виховує в ньому жагу до знань, прагнення до відкриттів, активної розумової праці та самопізнання. У навчальному процесі розвиток обдарованої дитини слід розглядати як розвиток її внутрішнього діяльнісного потенціалу, здатності бути автором, активним творцем свого життя, уміти ставити мету, шукати способи її досягнення, бути здатним вільно обирати і відповідати за нього, максимально використовувати свої здібності.

Саме тому методи і форми роботи вчителя повинні сприяти розв'язанню поставлених завдань. Для цієї категорії дітей застосо­вуються такі методи роботи: 

           дослідницький;

           частково-пошуковий;

           проблемний;

           проектний.

 Ефективними є такі форми роботи з учнями, як:

*предметні олімпіади

*інтелектуальні марафони

*творчі конкурси і вікторини

*словесні ігри і забави

 *проекти з різної тематики

*рольові ігри

*індивідуальні творчі завдання

*інтелектуальні ігри: «КВК» «Ерудит» «Найрозумніший» «Колесо фортуни»

*конкурси знавців математики та логічного мислення

*ребуси, кросворди, головолом.

 

Виявлення обдарованих і талановитих дітей - тривалий процес. К. Ушинський стверджував, що «Учень - це не посудина, яку треба наповнити, а факел, який треба запалити». Тому доцільно використати поради щодо розвитку здібностей учнів.

 

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

 

*         Підхоплюйте думки учнів й оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальності.

 

*         Підкреслюйте інтерес дітей до нового.

 

*Навчайте дітей систематичної самооцінки кожної думки. Ніколи не відкидайте її.

 

*Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять.

 

*Не вимагайте запам’ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення там, де є багатоваріативні способи.

 

*Культивуйте творчу атмосферу — учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас визнає, приймає їх, використовує:

"Учіть дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо занотовувати їх у блокноті.

 

*Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, тому це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення обдарованій дитині, що це може статися, і розвивати у неї терпимість і впевненість.

 

*Пропонуйте цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.

 

*Розсіюйте страх у талановитих дітей.

 

*Стимулюйте та підтримуйте ініціативу учнів, самостійність. Про­понуйте проекти, що можуть захоплювати.

 

*Створюйте проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, про­гнозування, уяви.

 

*Створюйте в школі періоди творчої активності, адже більшість геніальних рішень з'являється саме в такий момент.

 

*Допомагайте опановувати технічні засоби для записів.

 

*Розвивайте критичне сприйняття дійсності.

 

*Учіть доводити розпочате до логічного завершення.

Наш час
Ми у світі
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Педпреса
RSS feed has not correct syntax.
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025Створити безкоштовний сайт на uCoz