Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Учитель року 2014 | Реєстрація | Вхід
 
Неділя, 06.07.2025, 12:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 214
Новини ЧОІППО
28 червня Україна відзначатиме 29-ту річницю прийняття Конституції
28 червня цього року Україна відзначатиме 29-ту річницю прийняття Конституції – головного нормативно-правового акта держави, який закріплює основи суспільного ладу, державний устрій, систему, порядок утворення,…
Про проведення онлайн-конференції для педагогічних працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти з питань цифрової грамотності
Український державний університет імені Михайла Драгоманова проводить Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію для педагогічних працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти з питань цифрової грамотності на тему «Впровадження…
Останній день навчання за підсумками обласного освітнього проєкту «Healthy food: здоровим бути здорово!»
20 червня 2025 року понад 70 педагогів (директори/консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, фахівці місцевих органів управління освітою, координатори мініпроєктів/активностей, проведених в межах обласного медіафестивалю)…
Щодо протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет
Громадська організація «Dignity Online» пропонує проведенню занять на тему протидії вербуванню дітей та молоді через інтернет на базі молодіжних просторів та молодіжних центрів. З початку…
Підсумки обласного медіафестивалю  «Healthy food: здоровим бути здорово!»
З привітань, алгоритму дій у разі оголошення повітряної тривоги, а також зі слів «Здоровим бути здорово!» 16 червня 2025 року розпочався воркшоп, який об’єднав не…
Реалізація проєкту «SWITLO»  (Skills and Well-being In Teacher Learning Opportunities) в Чернігівській області 
Протягом травня 2025 року було проведено 10 та 11 засідання груп професійної майстерності вчителів англійської мови в межах реалізації проєкту Британської Ради в Україні «SWITLO».…
Практичні кроки до здорового харчування
13 червня 2025 року воркшоп під такою назвою об’єднав 32-х педагогів – учасників обласного медіафестивалю «Healthy food: здоровим бути здорово!», який проводився в межах обласного…
Відбулися очні тренінги в межах всеукраїнського проєкту з впровадження платформи «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО)
Хто сказав, що літо – це тільки відпочинок? Для вчителів Чернігівщини червень розпочався з нових можливостей, корисних знайомств і справжнього апгрейду в професійному розвитку. 02…
Навчання з формування навичок надання першої психологічної допомоги для педагогічних працівників
Від 02 до 06 червня 2025 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського було проведено навчання в очному форматі для педагогічних…
Про онлайн-форум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Психологічна стійкість та розвиток дітей дошкільного віку в умовах сучасних викликів»
03 червня 2025 року громадською організацією «Академія освітніх ініціатив» організовано Всеукраїнський онлайн-форум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Психологічна стійкість та розвиток дітей дошкільного віку…
Статистика
Форма входу

 

Учитель року 2017

 

Умови  проведення першого туру всеукраїнського конкурсу  «Учитель року–2017»

  1.  Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2017» проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 № 668 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017», наказу Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації від 23.06.2016 № 281 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року−2017»у номінаціях: «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта».
  2. Участь вчителів у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.

До участі у Конкурсі допускаються педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи, стаж педагогічної роботи яких не менше 5 років.

  1. Керівники навчальних закладів до 20 листопада 2016 року подають до РМК заяву учасника першого туру Конкурсу на ім'я голови оргкомітету про участь у Конкурсі, написану власноруч.
  2. Перший районний етап конкурсу «Вчитель року - 2017» проводиться в очній формі в один етап 14.12.2016 року за наступними конкурсними випробуваннями:
    • «Тестування з фахової майстерності», 30 балів;
    • «Експертиза підручника», 20 балів.
    • «Майстер-клас», 30 балів.
    •  «Практична робота», 10 балів;
    • «Навчальний проект», 10 балів. Подається учасником конкурсу до розгляду журі до 01.12.2016 року.

Під час Конкурсу учасник у довільній формі представляє власний досвід роботи (тривалість – до 5 хв.; можливе використання персонального Інтернет-ресурсу, відео, що не оцінюється та не впливає на результат відбіркового етапу).

  1. Конкурсні випробування першого туру Конкурсу проводяться згідно з додатком. Додається.
  2. Голова та члени фахових журі Конкурсу забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.
  3. Оцінювання конкурсних випробувань здійснюється:

7.1 За критеріями, затвердженими відповідним фаховим журі.

7.2 Особисто кожним членом фахового журі, бали вносяться до оціночної відомості відповідного конкурсного випробування.

7.3 Не допускається обговорення членами фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

7.4 Зведені відомості кожного конкурсного випробування підписуються головою та секретарем фахового журі.

  1. За загальною кількістю балів конкурсних випробувань членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець (той хто набрав найбільшу кількість балів) та лауреати.

Для підготовки конкурсних завдань учасникам дозволяється користуватися власним ноутбуком.

Конкурсні випробування   першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: перевірити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.

Формат: комп’ютерне тестування (30 питань: 10 – психологія й педагогіка, 20 – предмет і методика).

Тривалість: 30 хв.

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих.

Конкурсне випробування «Експертиза підручника»

Мета: перевірити вміння конкурсантів аналізувати навчальний та науково-методичний апарат підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.

Формат: підготовка експертного висновку на одну логічно завершену тему підручника.

Підручник та тему обирає журі. На підготовку експертного висновку відведено 20 хв.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

  • в експертному висновку має бути висвітлено: відповідність навчальній програмі; характеристика науковості викладу навчального матеріалу; реалізація особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів; спрямованість на формування мотивації до навчання, критичного мислення; раціональний розподіл тексту на основний і додатковий; побудова, структура, мова текстів; діалогічність текстів; дидактична доцільність ілюстративного матеріалу; ефективність апарату засвоєння знань; наявність засобів диференціації, індивідуалізації та персоналізації навчальної діяльності; наявність завдань для організації групової, навчально-дослідної та проектної діяльності; спрямованість завдань на розвиток логічного мислення, пізнавального інтересу, інтелектуальних та творчих здібностей; забезпечення виховної, розвивальної та здоров’язбережувальної функцій;
  • експертиза здійснюється відповідно до Інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертизи електронних версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, схвалених вченою радою Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України (протокол № 1 від 21 січня 2016 року).

Орієнтовні критерії оцінювання: аргументованість, обґрунтованість, вичерпність.

Конкурсне випробування «Майстер-клас»

Мета: оцінити методичну та педагогічну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.

Формат: домашня заготовка у формі міні-уроку-тренінгу «учитель – учню» тривалістю до 25 хв., відповіді на питання журі до 5 хв.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

знання сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу;

методично грамотне формулювання теми майстер-класу;

дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»;

представлення власних методичних знахідок та коментування методичної доцільності їх використання;

дотримання законодавства України щодо захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у ході майстер-класу;

Орієнтовні критерії оцінювання: актуальність теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних освітніх розробок та напрацювань; застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів; доцільне застосування мультимедійних засобів; оригінальність проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з аудиторією; предметна культура; володіння державною мовою; дотримання часового регламенту. 

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: перевірити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета.

Формат: співбесіда із членами журі по темі практичної роботи за визначенням журі.

Тривалість до 10 хв.

Як приклад: лабораторна робота з біології, музикування з музичного мистецтва, робота з базами даних з інформатики, розроблення етапів роботи над художнім твором за програмою початкової школи.

Критерії оцінювання розробляються членами фахових журі відповідно до формату практичної роботи.

Конкурсне випробування «Навчальний проект»

Мета: перевірити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Формат: співбесіда із членами журі по навчальному проекту розробленому за власно обраною темою і представленому членам журі до 01.12.2016. Тривалість співбесіди до 10 хв.

Конкурсант у співбесіді представляє розроблену технологічну карту навчального проекту, акцентує увагу та актуальності та значимості теми проекту. Аспект, на який слід звернути увагу при підготовці проекту:

технологічна карта проекту містить: проблему, тему, мету, завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.

Орієнтовні критерії оцінювання: відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів; планування та організація самостійної дослідницької діяльності учнів; доцільне використання дослідницьких та пошукових методів; створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою; методи та форми оцінювання; структурна цілісність проекту; змістовність, науковість проекту; логіка та послідовність виконання проекту.

 


Наш час
Ми у світі
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Педпреса
RSS feed has not correct syntax.
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025Створити безкоштовний сайт на uCoz