Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
 
Середа, 18.10.2017, 17:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 185
Новини ЧОІППО
Категорії розділу
Мої файли [5]
Статистика
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

рекомендації по підготовці до конкурсу"Учитель року"
29.10.2013, 21:27


ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Для проведення першого і другого туру утворюються на місцях оргкомітети Конкурсу і журі з кожного фаху.

Склад районного (міського) оргкомітету Конкурсу і журі затверджується районним (міським) відділом (управлінням) освіти за поданням районного (міського) методичного кабінету та фахових асоціацій учителів (за їх наявності).

У порядку викладаються форми проведення Конкурсу, порядок представлення матеріалів та інші питання.

(Загальноосвітні навчальні заклади можуть бути представлені одним учасником в кожній із номінацій. Для визначення представника школи можуть проводити відбірковий тур. При цьому, процедуру проведення та критерії оцінювання заклад визначає самостійно.)

Перший – районний (міський)

Провести перший – районний (міський) тур з 1 жовтня по 29 листопада 2013 року.

Відповідно до порядку, затвердженого  районним (міським) оргкомітетом Конкурсу визначаються переможці першого туру.

Під час проведення туру Конкурсу учасникам рекомендується виконати  такі конкурсні завдання:

-   самопрезентація (до 3 хвилин);

-   тестування з фахової майстерності( контр.робота)

-   презентація досвіду (до 10 хвилин на 5-7 слайдів);

-   конкурсний урок (45 хвилин);

-   самоаналіз уроку (до 7 хвилин);

-   майстер-клас (25 хвилин).

 (Якщо переможець другого туру  з  якої-небудь причини не може взяти участь у третьому турі Конкурсу, відповідний оргкомітет має право направити для участі у Конкурсі конкурсантів, які посіли друге місце  в Конкурсі.)

Для участі в Конкурсі  керівники шкіл готують на конкурсанта  наступні матеріали:

-   лист-представлення за формою

-   заяву учасника Конкурсу за зразком

-    фотографії (портрет та 2-3 сюжетні про педагогічну діяльність в електронному варіанті – тип –png, jpeg, розмір – до 5 МБ, не менш ніж "300 dpi");

-   перелік матеріалів, наданих на Конкурс (зміст).

(Зразки бланків документів знаходяться на офіційному сайті Конкурсу www.ur.gov.ua)Всі документи надаються у паперовому вигляді (крім узагальнення досвіду, фотографій та додаткових матеріалів). Узагальнення досвіду та фотографії надаються тільки на електронних носіях

                                         КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ

Конкурсне випробування «Творче завдання/практична робота» замінено на «Тестування з фахової майстерності» і буде проведене у відбірковому етапі Конкурсу.

       У 2014 році для учасників Конкурсу запроваджуються нові конкурсні випробування:

-   конкурсне випробування «Презентація досвіду» надасть конкурсантам можливість познайомитися з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями, які втілюються на практиці.

-   без оцінювання, для формування першого враження та ознайомлення з унікальністю особистості вчителя, для визначення лідерських якостей та креативності конкурсанта запроваджується конкурс «Самопрезентація».

                      Відбірковий етап

На першому (відбірковому) етапі Конкурсу проводяться наступні Конкурсні випробування:

«Інтернет-ресурс»

Учасники конкурсу не пізніше 05 листопада 2013 року розміщують на особистому інтернет-сайті, блозі і т. п. навчальні, методичні та (або) інші авторські розробки, які відображають інноваційний досвід роботи і демонструють якість подання навчальної інформації в мережі Інтернет.

Критерії оцінювання:

-          кількість і тематична організованість поданої інформації;

-          навчальна і методична цінність розміщених матеріалів;

-          культура подання інформації.

Конкурсне завдання оцінюється заочно.

«Тестування з фахової майстерності»(контрольна робота)

Формат: тестування з навчальної дисципліни та методики її викладання, використання інформативно-комунікативних технологій. Зміст, критерії оцінювання та тривалість виконання конкурсного завдання визначає журі. Конкурс проводиться у паперовій формі

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

«Презентація досвіду та співбесіда» (регламент: створення мультимедійного проекту - 15 хвилин, презентація проекту – 5 хвилин, відповіді на запитання - 5 хвилин).

Формат: створення мультимедійного проекту (5-7 слайдів) в якому відображаються інноваційні підходи до освіти, сутність використовуваних освітніх технологій, відповідність до сучасних вимог в освіті. Тему презентації визначає журі Конкурсу і озвучує конкурсантам перед початком випробування.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

     На відбірковому етапі визначаються учасники фінального етапу Конкурсу (не більш як 3 особи з кожної номінації).

 

Самопрезентація

Формат: самопрезентація, самопредставлення у вільній формі з використанням будь-яких форм презентації.

Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу.

 

Самопрезентація учасника не оцінюється, але вона покликана сформувати перше враження та ознайомитись з унікальністю особистості вчителя, визначити лідерські якості та  креативність конкурсанта.

Конкурсний урок

Формат: проведення уроку у навчальному закладі, запропонованому організаторами Конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Самоаналіз уроку

Самоаналіз проводиться безпосередньо після проведення уроку. Він являє собою розбір і оцінку уроку загалом і окремих його сторін.

Формат: власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Майстер-клас

Відповідно до рішення колегії МОН України від 27.06.2013 (протокол              № 2/1-19) конкурсне випробування «Майстер-клас» буде проводитись під час другого етапу третього (заключного) туру на базі районних методичних кабінетів для вчителів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів  визначених областей.

Основною метою проведення конкурсного випробування «Майстер-клас» є ознайомлення з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями якомога більшої кількості вчителів визначеного фаху в регіоні. Для її реалізації керівникам відповідних органів управління освітою, в яких буде проводитись третій (заключний) тур Конкурсу, визначити районні та міські центри (районні/міські методкабінети) для проведення майстер-класів до 12-ти (за кількістю фіналістів Конкурсу).

Формат: ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом (умовно «Школа передового педагогічного досвіду») педагогів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснованого на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

       На другому етапі проведення Конкурсу «Учитель року» визначаються переможець та лауреати Конкурсу з кожної номінації.

  «ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ»

(регламент до 20 хвилин, включаючи відповіді на питання)

Формат: презентація конкурсантом власного досвіду керівництва загальноосвітнім навчальним закладом, в якому відображаються інноваційні підходи до управлінської діяльності, сутність освітніх технологій, що використовуються, відповідність їх сучасним вимогам.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

                          МАЙСТЕР-КЛАС

Формат: обмін досвідом управління, навчання і виховання з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної управлінської, педагогічної, психологічної та методичної задачі.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ КОНКУРСУ

1.  За результатами випробувань другого етапу визначаються переможець та чотири лауреати Конкурсу. Переможцем стає учасник, який набрав найбільшу кількість балів у третьому (заключному) турі Конкурсу.

2.  При однаковій сумі балів переможець визначається за більшою кількістю балів, набраних за проведення уроку.

3.  Оголошення переможця та лауреатів проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості, меценатів Конкурсу та висвітлюється в засобах масової інформації.

4.  На кожному етапі члени журі оцінюють роботу конкурсантів за бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета. Максимальну кількість балів визначає журі.

5.  Результати проведення всіх етапів третього (заключного) туру Конкурсу оформляються протоколами засідання журі, які підписує голова, відповідальний секретар та всі присутні члени журі.


 

Категорія: Мої файли | Додав: Oksana | Теги: рекомендації по підготовці до конку
Переглядів: 766 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Наш час
Ми у світі
Пошук
Педпреса
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz