Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Слово про вчителя | Реєстрація | Вхід
 
Четвер, 20.09.2018, 14:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 191
Новини ЧОІППО
Статистика
Форма входу

21  думка  про  школу


 Раніше в школі вчилися списувати,а тепер- вгадувати.

Вже в школі треба вчитися переучуватися.

Я б створила ще одне міністерство- Міністерство порятунку дитячої мрії і підкорила б йому всі інші.

Уміння визнавати свої помилки- ось чому треба вчити в школі.

Мови вивчив,а що сказати на них- не знає.

Школа - це пульс суспільства.

У школі вчать тексти,а в житті важливо розуміти"підтексти".

В освіті треба зрозуміти одне:"Чи те ми сьогодні сіємо,без чого не можна буде обійтися завтра".

Школі потрібна соціальна "Швидка длпомога",а не орди перевіряючих інстанцій.

Політична боротьба за межами сорому,але є територія,на якій вона  недоступна- це школа.Територія школи має стати територією совісті.

Уже всі згодні,що школа має готувати дітей до життя,залишилося уточнити-до якого.

Всі революції дорого коштують,в освіті- тим більше.

Чи існують паралельні світи?Так,це педагогічна теорія і практика.

Найненормальніше у школі - безкінечні норми.

Діти закінчують школу з двома документами- атестатом зрілості і довідкою про хвороби.

Бізнес має одружитися  з школою і всиновити освіту.


ДУМКИ ПРО ВЧИТЕЛЯ

Професія від Бога одна -Учитель.Всі інші - від учителя.

Учитель не професія- це доля.

Учительська заробітна платня- це маленька винагорода за професійну шкідливість. А де ж сама зарплата?

Колись перед учителем знімали капелюха,тепер перед усіма він змушений кланятись.

Учитель нічого не виробляє, крім майбутнього.

Якшо ми хочемо,щоб учитель любив учня,треба щоб хтось любив і учителя.

Людину,яка все життя виконує домашні завдання,називають учителем.

Майстерність учителя історії- як не  збрехати під час вивчення неправди.

Не йдіть до школи, коли не маєте потреби вчити дітей.

У вчителя одна надія - учні.


СЛОВО  ПРО  ВЧИТЕЛЯ, 

…Учитель! Слово ж яке!.. Учитель! Легко сказати! В нашій країні, де вчиться кожна дитина, вчитель — це перша людина. Майбутнє наших дітей, нашого народу — в руках учителя, в його золотім серці. Треба б, побачивши його на вулиці, за п’ятдесят метрів шапку скидати з поваги до нього. Олександр Фадєєв

Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає.  Катон Старший

Учителями повинні бути люди.чесні, діяльні і працьовиті; не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити іншим. (Ніщо удаване не може бути тривалим).  Я.А. Коменський

Люби вчителя, як батька, і ніде не лишайся з більшим задоволенням, ніж під його опікою.  Я.А. Коменський

Якщо в селі вчитель — людина, сповнена любові, мудрості, з невинною душею; якщо він людина, обдарована усім тим, що необхідно для його професії.— тоді він своїм способом дій стає справжнім батьком села.  Й.-Г. Песталоцці

…Учитель стає на місце кращого батька, кращої матері. Він підхоплює з їхніх рук нитку виховання в тому місці, де вони вже не в змозі продовжувати. Така людина здатна піднести духовний рівень цілого села, розвинути в молоді сили і здібності, підвести молодь до нового способу думання і дій.   Й.-Г. Песталоцці

Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина.  Ж.-Ж. Руссо

Як може добре виховати дитину той, хто сам не був добре вихований!  Ж.-Ж. Руссо

Вихователь! — Яка висока потрібна тут душа!.. Воістину, щоб створити людину, треба самому бути або батьком, або більше, ніж людиною.  Ж.-Ж. Руссо

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух…А. Дістервег

Де шкільна справа в занепаді, винний у цьому вчитель; де вона добре поставлена, там вона цим зобов’язана вчителеві.  А. Дістервег

Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя. Побувавши в першій, пізнаєш останнього значно ближче й грунтовніше, ніж внаслідок найдосконалішого опису. «Покажи мені своїх учнів, і я побачу тебе»  А. Дістервег

Що сталося б з народом, із суспільством, з державою без його тихої, скромної, працьовитої діяльності? Він один ще не в змозі все зробити, але він закладає основи всьому, і без нього відразу ж поширилося б серед нас біда.  Л. Дістервег

Хто бажає, щоб народ був щасливий і виховувався успішно, той повинен визнати як першу і неминучу умову досягнення цієї мети — виховання і освіту вчителів, а також таке їх становище, що відповідало б їхньому важливому обов’язку.          А. Дістервег

Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв’язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться.  А. Дістервег

Справжній учитель — найкращий, найвірніший друг батьків… Почувати себе вчителем означає почувати себе другом батьківського дому.  А. Дістервег

У вихованні все повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро пін був придуманий, по може замінити особистості в справі виховання.   К. Д. Ушинський

…Якщо медикам ми ввіряємо наше здоров’я, то вихователям ввіряємо моральність і розум дітей наших, ввіряємо їхню душу, а разом з тим і майбутнє нашої вітчизни    К. Д. Ушинський

…Ввіряючи вихованню чисті й вразливі душі дітей, ввіряючи для того, щоб воно провело в них перші, а тому й найглибші риси, ми маємо цілковите право спитати вихователя, якої мети він добиватиметься в своїй діяльності, і вимагати на це питання ясної й категоричної відповіді.   К. Д. Ушинський

…Вчителі, є для учня найвищим зразком людської досконалості, який викликає благоговійний подив. «Ось цього місця торкнувся наш учитель пальцями»,— говорила мені одна маленька дівчинка, шанобливо показуючи в своїй книзі місце, обведене нею навколо олівцем  .                  М.О. Добролюбов

Чим більше вчитель пам’ятатиме, що учні дивляться на нього, як на істоту вищу,— тим сильніший буде його вплив на дітей,— тим більше радості даватиме кожна його похвала, тим глибше уп’ється в серце учня кожний докір його, а значить, і вся справа виховання буде незрівнянно благотворнішою.  М.О. Добролюбов

…Горе вчителю, який необережною своєю поведінкою, проявом своїх пристрастей перед  учнями, розвіяв той ореол, в якому він поставав перед їхніми очима. Вони вже дивляться на нього, як на звичайну людину, накази його вважають примхою, покарання — засобом помсти; про нього говорять в сім’ї, похитуючи головою на знак сумніву щодо його моральних достоїнств.  М.О. Добролюбов

До педагогічної справи треба закликати, як до справи морської, медичної тощо, не тих, хто прагне тільки забезпечитисвоє життя, а тих, хто відчуває до цієї справи і до науки свідоме покликання і передчував, розуміючи загальну народну потребу, що знайде в цій справі своє задоволення.  І. Менделєєв

Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме.  П. П. Блонський

Школа повинна дати місце життю вчителя, інакше вона не матиме вчителів — живих людей. Школа повинна дати вчителеві змогу стати людиною для дітей і жити в класі інтенсивним людським життям. У школі має бути якомога більше простору для особистої творчості вчителя…  П. П. Блонський

Виховує все: люди, речі, явища, але насамперед і найбільше — люди. З них на першому місці — батьки і педагоги.  А. С. Макаренко

Учитель творить Людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і батька.  В. О. Сухомлинський

Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі… А вчителеві треба працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя; ні в якому ділі помилки і невдачі не приведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Учитель зобов’язаний перед суспільством, перед твоїми батьками працювати тільки добре; кожна крихта твоєї людської краси — це його безсонні ночі, сивина, неповоротні хвилини його особистого щастя — так, учителеві часто буває ніколи подумати про себе, бо він змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя.  В. О. Сухомлинський

Вихователь — це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молодо покоління. Вихователь творить найбільше багатство суспільства — людину. В цьому творенні найголовнішим є вміння знайти в моральних цінностях нашої Вітчизни і всього людства те, що треба вкласти в юні душі. Визначивши, що треба вкласти в юні душі, вихователь замислюється над тим, як настроїти своїх вихованців на сприйняття моральних цінностей.  В. О. Сухомлинський

…У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить спою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого  В. О. Сухомлинський

Перший учитель… У кожної людини він,— як початок шляху, як перший відбиток у дитячій душі. Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавими і значнішими вчителями, але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником, що посвітив тобі на початку шляху.  С. П. Титов

Учителем школа стоїть…  Іван Франко

Всі добрії люди, умілії та путящі, повиходили в учителі.  Анатолій Свидницький

Я пам’ятаю, чим зобов’язаний своїм учителям. Часом досить одного випадково зроненого слова вчителя, і все наше життя осяюється новим світлом! А здавалося ж, його й не слухав як слід або сміявся з нього! У ту хвилину цього слова ніби й не помітив. І лише через багато років виявляєш у собі його плоди.  Ромен Роллан

Я вважаю найпотрібнішою і найпочеснішою професію вчителя…  Олександр Корнійчук

Щоб виховати людину високого інтелекту, красиву й багату емоціонально, вчитель не може обійтися без книги, без цілого світу художніх образів. Книга — велика сила, це правда, але в руках доброго вчителя, ми знаєм, ця сила подвоюється. Слава тому вчителеві, який на все життя прищеплює юному серцю любов до художнього твору, до його правди, до його краси.  Олесь Гончар

Учитель!.. Його образ живе в серці поряд з найдорожчими нам образами матері й батька, а іноді в цьому серці займає перше місце.  Сергій Михалков

Багато, багато разів в житті мені розповідали різні люди свою біографію і щоразу вони спинялися з особливою любов’ю, подовгу на образах учителів тієї школи, де колись училися. Згадували вони не зміст уроку, не стандарт, загальний для всіх шкіл, а щось характерне, індивідуальне, притаманне своїм учителям: їхні особливості, жести, ходу, манеру вести урок,— і разом з цим неповторним, особистим, що запам’яталося в учителі,— те цінне, що було від нього одержано, можливо, в одній фразі, в одному покаранні, в одній похвалі.   Марієтта Шагінян

У кожної людини, хоч би хто вона була, є вчитель. І в того вчителя так само є вчитель. Великі вчені й визначні мислителі, перш ніж стати вченими й мислителями, також були учнями своїх учителів. Ніхто ніколи й ніде не ставав сам по собі вченим, мудрецем, художником.  Джалол Ікрамі

…Борг учня перед учителем величезний, і шкода, що ми починаємо розуміти що не під час навчання, а в пору змужніння. І найчастіше це розуміння приходить тоді, коли вчитель вже спить вічним сном, і слова невисловленої вдячності важким тягарем лягають на наші душі.   Джалол Ікрамі

…Щасливий той, хто вчасно висловив учителеві свою найщирішу вдячність.Я вважаю себе щасливим, я встиг це зробити. Але чого варті слова вдячності проти того, що зробив для мене мій учитель!..  Джалол Ікрамі.

Професія учителя — найблагородніша серед усіх інших, може, ще й тому, що вона найдревніша. Людина раніш ніж стати найпершим у світі скотарем, мисливцем чи хліборобом вже була учителем, вихователем наступних поколінь. Можливо, що перший педагог був не стільки навчителем юних, скільки допитливим і терплячим вихователем.  Юрій Збанацький

Дорогі мої вчителі! З якою любов’ю й ласкою, як вдумливо й твердо ви керували моїми першими кроками! Де ви, любі мої? Яким голосом, якими словами озватись мені до нас, щоб почули мою ніжну подяку сина?  Олесь Донченко

Кажуть: Батьківщина починається з матері. Хай дозволено буде сказати нам: і з учителя. Є в його місії щось таке, що зближує її з великою місією, яку надала природа матері. Уявлення про світ як про прекрасне і вічне, уявлення, яке разом з життям дає дитині мати, вчитель покликаний зробити і осмисленим, і зримим.  Савва Дангулов

Ми, льотчики космонавти, з великою вдячністю завжди згадуємо своїх перших учителів… Наші шкільні вихователі допомогли нам обрати дорогу в житті, стати першовідкривачами космічних трас. Ми вдячні вам, дорогі наші вчителі, за ту величезну працю, яку ви вклали в наше навчання і виховання на благо процвітання нашої любимої Вітчизни.  А. Г. Ніколаев

Добрим учителем є той, хто намагається не тільки вважатися, а й бути таким.  Я. А. Коменський

Як дбайливий садівник, він доглядає за всіма рослинами під небом, які доручено йому виростити в садку його, щоб вони протягом усього часу свого росту були добре доглянуті, оживлювались і зміцнювалися поливанням і удобренням. Як добросовісний акушер, покликаний до ліжка умів, що страждають у пологах, він буде невтомно піклуватися, щоб уми легше й щасливіше розродилися… Щасливі школи, які мають таких учителів!  Я. А. Коменський

Найважливішим явищем у школі, найбільш повчальним предметом для спостереження, найбільш живим прикладом для учня є сам учитель. Він — втілений метод навчання, саме втілення принципу навчання і виховання. Його особистість завойовує йому повагу, вплив, силу.

 

Наш час
Ми у світі
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Педпреса
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018Створити безкоштовний сайт на uCoz