Назарова Ксенія Іванівна
Головна | Олімпіади.Конкурси | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 24.11.2017, 04:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 185
Новини ЧОІППО
Статистика
Форма входу
 

Завдання ІІ етапу ХVІІI Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика   3 клас

  1. Склади казку за однією з тем.
  2. Як Мишка з села у місто переселялася
  3. Куди вранці сни ховаються?
  4. Подарунок для Миколая       12 балів
  5. Склади два речення, в яких слово теплий вживалося б у прямому і в переносному значеннях.                 5 балів
  6. Прочитай. Запиши речення у правильному порядку, щоб утворився текст. Добери заголовок.

Ніколи їй лісом милуватися: усе працює, до зими готується. Та раптом червоний вогник блиснув між гілками! Чи слухали шепіт лісу? Тепле осіннє сонечко лагідно гладить чубчики кленам. Чи бували ви в лісі восени? Лиш де-не-де зашумить пустун-вітерець. Та це ж рудохвоста красуня – білочка.

7 балів

  1. Запиши слова в алфавітному порядку. Підкресли слова, що мають кілька значень.
  • листя, листок, равлик, ранок, бабуся, базіка, солодощі, ключ, клас, коса, лисички, опеньки, опівдні, ніс, ніжка, ніяково, простий, просити. 5 балів
  1. Визнач кількість звуків у кожному слові. До виділеного слова добери якомога більше спільнокореневих слів. Запиши їх.

Хрущ – …зв.;

зав’язати – …зв.;

джерельце – …зв.;

яблуня – …зв.;

мріяти – …зв.; 6 балів                                                    Максимальна кількість балів – 35

4 клас

  1. Склади і запиши твір за однією з запропонованих тем.
  2. Якщо я стану Президентом України…
  3. Мій власний робот-помічник
  4. Яка найбільша радість в світі?                   12 балів
  5. Прочитай текст. До виділених слів добери українські відповідники. Запиши парами за зразком.

– Вітька! Гайда сюди! Подивись, який мені гаджет прикупили! Тут тобі все!– захоплено кликав однокласника Павлик, міцно стискаючи у руці новенький подарунок.
– Ото вже
фейс задоволений! – коментував Павликове захоплення Максим.
– Дай глянути, пліз! – просила однокласниця Маринка.
Окей! Без проблем! – погодився хлопчик. Він дуже пишався покупкою.

Зразок: Гаджет – … 6балів

  1. Прочитай вірш. Добери якомога більше синонімів до виділених слів. Запиши. З одним із дібраних слів склади і запиши речення.

Весною біля школи усім знайшлося діло:

Гуртом ямки копали і деревця садили.

Один Мишко тинявся і потирав долоні,—

Він був за консультанта у нашому загоні.

Г.Бойко 6 балів

  1. До кожного з поданих слів добери спільнокореневий іменник, прикметник і дієслово. Запиши.

Праця сад гра                      6 балів

  1. 5. Спиши слова. Постав наголос.

Одинадцять, олень, новий, помилка, загадка, завдання, тонкий, читання, кілометр, разом.   5 балів

Максимальна кількість балів – 35

 

 

 

 
Конкурс знавців української мови імені П.Яцика
 
 

Завдання    обласного етапу конкурсу з української мови.Перевірте знання учнів класу.

Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації

Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського

Кафедра філологічних дисциплін та методики їх викладання

 

                                   3 клас                                               ІІІ етап ХVІ Міжнародного конкурсу  з української мови імені Петра Яцика  12 грудня 2016 р

1. Прочитайте питальні речення. Запишіть відповіді.

Куди відлітають пташки восени?

Де живуть зайчата? Хто поселився в дуплі?

Чи годуєте ви взимку звірят? Умієте ви майструвати шпаківні?

Які тварини є у вас вдома?

                                                                                              10 балів

2. Запишіть слова в колонки. Доберіть до них антоніми.

Зло, високо, правда, ворог, далеко, старість, тоненький, широкий, чистий.

                                                                                              5 балів

3. Запишіть слова.У кожному слові визначте корінь:

а) гроза, грозовий, погрожувати;

б) стіл, столик, стілець;

в) осінь, восени, осінній;

г) зелень, зелений, зеленіти.

                                                                                             5 балів

4. Додайте приголосний звук у кінець слова. Запишіть новоутворені слова.

Аптека, буря, гра, їжа, казка, буква.

                                                                                              5 балів

5. Складіть і запишіть розповідь(4-5 речень)за поданим початком.

Вірна подружка

Оленка та Іринка – подружки. Дівчата живуть в одному будинку, навчаються в одному класі. Вони завжди разом граються, готують уроки. Якось Іринка захворіла…

                                                                                                 10 балів   Усього – 35 балів.

                  ІІІ етап ХVІ Міжнародного   з української мови імені Петра Яцика   12 грудня 2016 р.   4  клас

1. Побудуйте питальне речення за змістом поданого розповідного. Запишіть утворене речення.

Температура на поверхні Сонця сягає шести тисяч градусів за Цельсієм.

                                                                                              5 балів

2. Перепишіть слова,уставляючи пропущені літери. Поставтев кожному наголос.

Ол..нь, д..циметр, ч..та..я, од..надц..ть, вірш.., укра..нський, д..буток, ч..тринадцять, завда..я.

                                                                                             5 балів

3. Утворітьі запишіть прислівники від поданих слів.

Ранок –, літо –, день – , радісний –, гарний –.

                                                                                              5 балів

4. Від поданих іменників утворітьі запишіть прикметники за допомогою суфіксів-ськ-, -зьк-, -цьк-.

Учитель –    Село -   Ткач –   Море –   Прага –

                                                                                              5 балів

5. Поміркуйте, чому собаку називають другом людини. Напишіть про це текст-міркування (5-7 речень).   

                                                                                              10 балів    Усього – 30 балів.

  Примірне положення

 шкільні предметні олімпіади  для учнів початкової школи

1. Загальні положення

1.1.          Шкільні олімпіади серед учнів початкових класів проводяться з метою раннього виявлення та розвитку обдарованих і здібних дітей, до вивчення основ наук, заохочення та стимулювання їх пізнавальних інтересів, допитливості, інтелектуальної ініціативи й позитивної мотивації до навчання в умовах оновленого змісту початкової освіти.

       1.2.Організатором та координатором проведення шкільних предметних олімпіад серед учнів початкових класів є дирекція школи,керівники  шкільних методичних об’єднань вчителів поч..класів.

1.3. Кількість і склад учасників визначаються самостійно, при цьому в олімпіаді можуть брати участь учні з 2-го по 4-й клас (на другому році вивчення навчального предмета). Термін проведення визначається наказом районного відділу освіти. Функції оргкомітету і журі 1-го етапу предметної олімпіади поєднані і розподіляються між вчителями-предметниками та класоводами.

1.4. Фінансове забезпечення 1-го етапу олімпіади здійснюється за рахунок навчального закладу (піклувальної ради, батьківського комітету, бюджетних або позабюджетних коштів).

   2. Завдання олімпіади

    Проведення олімпіад серед учнів початкових класів спрямовано на вирішення таких завдань:

 2.1 -упровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів району основних положень щодо застосування особистісного орієнтованих педагогічних систем, вибору перспективних освітніх технологій, забезпечення інтелектуального розвитку індивідуальності молодшого школяра, задоволення його пізнавальних інтересів і потреб на основі виявлення здібностей та обдарувань, прогнозування й проектування моделей особистісного зростання, самопізнання і самореалізації;

2.2 - виявлення і підтримка талановитих та здібних до інтелектуальної праці учнів, розкриття й активний розвиток індивідуальних пізнавальних інтересів учнів початкових класів;

2.3 -глибоке й якісне вивчення обдарованими та здібними учнями початкової школи основ наук у галузях "Математика", "Мови і літератури", "Людина і світ", формування вміння використовувати здобуті знання для розв'язання життєвих практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій, формування досвіду творчої діяльності та емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навколишнього світу, інших людей, самого себе;

2.4 - цілеспрямоване формування життєвої та соціальної компетентності здібних до вивчення основ наук та обдарованих дітей, вироблення в початковій школі позитивного та свідомого ставлення до процесу пізнання, стимулювання творчого самовдосконалення, саморозвитку, самоосвіти;

2.5 - проведення моніторингових спостережень та психологічного супроводу динаміки загального розвитку і предметних навчальних досягнень, виявлених у ході олімпіад обдарованих та здібних до вивчення наук школярів, починаючи з 2 класу загальноосвітньої школи І ступеня;

2.6 - попередження інтелектуальних втрат, спаду пізнавальних інтересів учнів при переході з початкової в основну школу, забезпечення наступності та перспективності в діяльності загальноосвітніх шкіл І та II ступенів, набуття учнями вже в початкових класах досвіду інтелектуальних змагань, підготовка дітей до подальшої участі в обласних та Всеукраїнських олімпіадах;

2.7 - систематизація роботи з обдарованими та здібними до вивчення основ наук учнями початкових класів на рівні загальноосвітнього навчального закладу, на рівні району, активізація діяльності педагогічних працівників та методичних служб щодо впровадження  індивідуалізації та диференціації початкового навчання як на уроках, так і в позаурочний час.

3. Організація і порядок проведення олімпіади

3.1. Для організації та проведення шкільних олімпіад в загальноосвітньому закладі створюється оргкомітет. Склад оргкомітету та членів журі затверджується наказом по школі    ( гімназії).

3.2. Відповідальним за проведення шкільної предметної олімпіади є керівник шкільного методичного об,єднання вчителів початкових класів або заступник директора школи з навчально-методичної роботи.

   3.3        Перший  етап олімпіад (класний) проводиться вчителем початкових класів.В  ньому   приймають участь  бажаючі учні кожного класу.

3.4        В шкільному  турі ( 2 етап) олімпіади приймають участь  переможці і призери першого  етапу від  кожного класу.

3.5        Під час проведення олімпіади:

-  необхідно провести інструктаж  учнів з правил оформлення работи, роздати  аркуші з олімпіад ними  завданнями, зафіксувати  на дошці час   початку і закінчення роботи,

-  тривалість виконання роботи 45 хвилин,

-  при  виконанні  завдання дозволяється користуватися чернеткою.

-  по закінченню олімпіади роботи передаються організаторам  для перевірки.

3.6. Зміст завдань (тестів) розробляється вчителями-предметниками чи класоводами у відповідності з особливостями кожного навчального предмета та затверджується на методичному об'єднанні. Там же обговорюються рішення цих завдань і кількість балів за кожне виконане завдання, критерії оцінювання рішення в залежності від складності завдання.

3.7 Завдання для олімпіад та їх рішення (відповіді) зберігаються у спеціальних пакетах у відповідального за організацію та проведення шкільних олімпіад або у директора школи            ( гімназії).

3.8 Предметні олімпіади проводяться на засіданні гуртка або у позанавчальний час з участю бажаючих учнів у спеціально відведений час в навчальні дні за погодженням з керівництвом навчального закладу.

3.9 Олімпіаду кожної паралелі класів проводять не менше двох вчителів даного навчального предмета; на олімпіаді може бути присутнім представник керівництва або голова методичного об'єднання вчителів - предметників.

3.10 Зі строками та порядком проведення шкільної олімпіади учні повинні бути ознайомлені не менш ніж за 10 днів до її проведення.

 3.11 Олімпіадні роботи перевіряються вчителями-класоводами в присутності відповідального за організацію та проведення шкільних олімпіад. Кожне завдання оцінюється окремо.

3.12 Результати оголошуються всім учасникам олімпіади не пізніше ніж через два дні після її проведення.

 Призерами вважаються учасники, які зайняли I, II, III місця по кожній паралелі, які отримали найбільшу кількість балів за всю роботу. При цьому можуть бути вказані учасники, які набрали найбільшу кількість балів за складним завданням, навіть якщо вони не мали можливості приступити до виконання більш легких завдань.

3.13. Рішення конфліктних ситуацій або апеляцій за підсумками шкільної олімпіади оргкомітет розглядає протягом дня після оголошення результатів.

3.14. Інформація про призерів 2-го етапу предметної олімпіади доводиться до всього колективу школи за допомогою інформаційних бюлетенів, шкільного радіо, шкільного сайту.

4. Права учасників олімпіади

4.1. Учні, які побажали взяти участь у 1-му етапі олімпіади, але з поважної причини (хвороби тощо), які не змогли взяти участь, можуть отримати спеціальне індивідуальне завдання.

4.2. Кожен учасник шкільної олімпіади може ознайомитися зі своєю роботою після оголошення результатів і отримати всі необхідні пояснення від учителя  під час наступних гурткових занять, або завдання олімпіади з повними  відповідями поміщаються в інформаційному бюлетені.

5. Відповідальність учасників олімпіади

5.1. Члени оргкомітету олімпіади та вчителі несуть відповідальність за непідготовку текстів олімпіади, зрив строків, за збереження конфіденційності текстів олімпіадних завдань.

5.2. Учасники олімпіади під час практичної роботи повинні беззаперечно виконувати всі вимоги членів журі і оргкомітету, не користуватися підказками, не заважати іншим учасникам у виконанні практичних завдань.

5.3. Наказом по загальноосвітній установі підводяться підсумки 2-го етапу олімпіади по кожному класу.

6. Діловодство

6.1. Звіт про проведення олімпіади складається відповідальними особами та передається заступникові з навчально - виховної роботи (директору навчального закладу).

                                                                                                                          ПРОТОКОЛ
                                                                                                                          пе
ревірки   шкільного  туру  олімпіадних робіт  з  _______________

                                                                                       (предмет)клас_____
від «___» ___________ 20____р.


п/п

П.І.Б.
учасника

П.І.Б.

учителя

Загальна

к-сть балів

Місце

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

Члени  журі:

 

_____________________________________

 

Наш час
Ми у світі
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Педпреса
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz